Over ons

Bestuur Studentendesk Wageningen

Als bestuur organiseren we leuke activiteiten, ontwikkel je jezelf door bestuurservaring op te doen, vrijwilligerswerk te doen én daarbij werken we samen in een ontzettend gezellig team. Het bestuur bestaat uit de volgende functies:


Voorzitter

Als voorzitter ben je het eindverantwoordelijke en aanspreekpunt van de desk. Je leidt de wekelijkse bestuursvergaderingen en zorgt dat je precies weet wat er speelt binnen de desk.

Secretaris  
Als secretaris van de desk ben je verantwoordelijk voor het beantwoorden of doorsturen van de inkomende mail. Daarnaast notuleer je tijdens de vergaderingen en ben je het contactpersoon van de desk!

Penningmeester
Als Penningmeester ben je verantwoordelijk voor alle geldzaken binnen de Studentendesk. Je zorgt ervoor dat de uitgaven van de Studentendesk zoveel mogelijk overeenkomen met de doelstellingen en richtlijnen van het Nederlandse Rode Kruis.

Vrijwilligersmanager
De vrijwilligersmanager is het aanspreekpunt voor alle vrijwilligers van de desk. Je voert intakegesprekjes met commissieleden en bent ook vaak aanwezig bij commissievergaderingen.

Projectmanager
Als projectmanager ga je actief op zoek naar projecten die wij als desk kunnen organiseren in Wageningen. In overleg met de vrijwilligersmanager stel je commissies op om deze projecten te organiseren.

EHBO-coördinator
Als EHBO coördinator ben je verantwoordelijk voor de organisatie van EHBO cursussen voor studenten van Wageningen University & Research.

Public Relations manager
Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor onze sociale media en de verdere promo van de desk. Hierbij valt te denken aan het ontwerpen van flyers en posters. Ook de promotie rondom de activiteiten en website worden geregeld door de PR-manager.

Neem contact op met Rode Kruis Studentendesk Wageningen